lunes, 16 de junio de 2014

SOLEDAIS DE LA TARDI



Respajilonis de sueñus,
cumu guantazus de calma,
de las lindis de la tardi,
me vienen a dal compaña.
Airinus del sentimientu
van refrescandu mi cara
mentris que abrazu a la sombra
cuandu la tardi s´amansa.
Vieni una brisina verdi,
fresca cumu una mañana,
a removel la simienti
de sentiris que se callan.
Cumu un rescoldu escondiu
que endinantis huera llama,
me dan vocis de pa drentu
los ecus de mis parabras;
tengu el silenciu gastau
de tantu palra-li al agua
que corri polos regatus
de estus venerus del alma.
I asina voi desliandu
sentimientus i asperanzas,
que, entri la nieblas del sueñu,
se cuezin enas entrañas.
Soledais ondi anciendu
las querencias que m´abrasan,
soledais de la tardi,
soledais que m´abrazan,
soledais que m´ascondin,
soledais que me llaman;
soledais cumu mairis
que me estiendin en sus haldas
soledais de mi tierra:
pechus de un sol que amamanta.
soledais... soledais...
cuandu la tardi se apaga…

No hay comentarios:

Publicar un comentario