martes, 4 de octubre de 2011

LAS COSINAS D´ANTAÑU

M´ancuerdu muchas vecis
de cuandu era un muchachu,
corriendu pol las callis,
jarriandumi esquinazus.
M´acuerdu de la trilla
del trigu enel veranu,
de dilmi a pol los mulus
con mi amigu Santiagu
o salil con mi madri
a labal mu templanu
los trastis al arroyu
que llaman Arrojamu
llevandu pa la calga
un burru que pidiamus
con una aguaeras
llenecitas de trapus.
Alli en aquel arroyu
jici yo, cum´un ranu,
los primerus raneus
jasta salil naandu,
que yo aprendi a naal
palli pal Arrojamu.
M´ancuerdu del porqueru
llevandu a los guarrapus
por entri las callejas
con un guen istalachu,
tiborrandu la jesa
con la partia de guarrus;
i aluegu, pa que coman
i se quein bien cebau,
con una manganilla,
bariaba los carrascus,
tirandu las bellotas
a juerza de porrazus.
Siempri tengu un ratinu
pa´enrecordal dispaciu
la genti de mi pueblu,
las cosinas d´antañu.
Costumbris de mi tierra
qu´ara te estoi contandu,
cosinas d´otras vecis,
cuandu yo era un muchachu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario